Regulamin XI Forum Formacyjnego
„Pokój Wam”
zwanego w dalszej części regulaminu „Forum”
- Postanowienia niniejszego Regulaminu mają zastosowanie wobec Uczestników Forum.
- Regulamin określa warunki uczestnictwa w Forum, zasady organizacyjne oraz płatności.
- Organizatorem Forum jest Wydział ds. Nowej Ewangelizacji Kurii Diecezjalnej w
- Przepisy Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Forum i obowiązują wszystkich Uczestników.
- Przesłanie zgłoszenia do Organizatora jest równoznaczne z zaakceptowaniem przez
Uczestnika niniejszego Regulaminu. - Organizator zastrzega sobie prawo odwołania Forum w każdym czasie lub zmienienia jego formy (online) za zwrotem na rzecz Uczestników 90% wpłaconej kwoty. W takim przypadku Uczestnikom nie przysługują wobec Organizatora żadne roszczenia odszkodowawcze.
- Uczestnik ma obowiązek podania w formularzu rejestracyjnym poprawnych danych. Podanie nieprawidłowych danych Uczestnika może uniemożliwić rejestrację na uczestnictwo w Forum.
- Organizator ustala plan Forum oraz ma prawo dokonywania w nim zmian, także w dniu, w którym odbywa się konferencja (Forum), w tym ma prawo do zmian rozkładu czasowego i kolejności wystąpień. Zmiana programu Forum nie może stanowić podstawy do kierowania roszczeń wobec Organizatora.
- Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w obiektach, w których prowadzone są działania związane z Forum, spowodowane przez jego działanie.
- Osoby przyjeżdżające na Forum zgłaszają swoją obecność w recepcji Forum mieszczącej się w Centrum Sztuki Mościce, wraz z wydrukowanym zaproszeniem (kartą uczestnika) upoważniającym do uczestnictwa w Forum.
- Forum obejmuje dwa dni, na które składają się konferencje religijne, koncert religijny i części modlitewne.
- Na terenie Forum obowiązuje zakaz spożywania alkoholu, palenia papierosów i zażywania jakichkolwiek środków odurzających.
- Koszt udziału w Forum wynosi:
- w dniach od startu rekrutacji do 27.12.2021: 100zł
- w dniach od 27.12.2021 do 21.01.2022: 130zł
- w dniu Forum: 150zł
- Za samą sobotę lub niedzielę: Zapisy online 70zł, zapisy w dniu Forum 80zł
- Wyżywienie: 60zł
- Uczestnictwo dla dzieci do 16 lat jest darmowe
- Organizator nie przewiduje zwrotu wpłaconych opłat z wyjątkiem sytuacji losowych.
- Ze względów na brak pewności co do przebiegu pandemii Covid – 19, w sytuacji zamknięcia obiektów sportowych i widowiskowych, na których odbywa się wydarzenie, organizator zwraca 90% kosztów. Każdy kto zapłacił za uczestnictwo w inny sposób niż przelewem z konkretnego konta, chcąc odzyskać poniesione koszty zobowiązany jest przesłać do 30 dni maila: sne.tarnow@gmail.com z podaniem numeru konta, na który zostanie wykonany zwrot 90% poniesionych kosztów.
- Organizator nie odpowiada za rzeczy zgubione lub skradzione.
- Uczestnik, jak i wolontariusz posługujący w ramach Forum, wyraża zgodę na nieodpłatne utrwalanie i publikację wizerunku w materiałach promocyjnych Forum na witrynach www, w prasie, etc. Organizator prawnie dba o pozytywne wykorzystywanie i upublicznianie wizerunku osób będących uczestnikami Forum.
- Wszelkie dobra powstałe na skutek działań wolontariuszy, a zlecone do wykonania przez Organizatora, w tym zdjęcia, filmy, zarejestrowane utwory muzyczne, wywiady, są własnością Organizatora.
- Odpowiedzialnym za całość Forum jest Wydział ds. Nowej Ewangelizacji Kurii Diecezjalnej w Tarnowie.
Wszelkie pytanie i wątpliwości dotyczące udziału w forum prosimy zgłaszać na adres mailowy: tarnow@gmail.com lub do koordynatora: Alicja Miszkurka nowaewangelizacja.tarnow@gmail.com.